Vanliga frågor
Ja, kontakta kundtjänst så får du instruktioner om hur du går tillväga.
Leveranstiden varierar från 1-3 arbetsdagar beroende på din leveransadress.
Fraktkostnaden kostar 65kr per paket Expressleverans inom Stockholm kostar 165kr.
Lagerinformation visas vid varje produkt, och det går inte att beställa produkter som ej finns i lager.
Ja, den kommer normalt in igen men leveranstiden kan variera. Produkter som utgått ur sortimentet försvinner helt från sidan.
Ja, du kan välja en separat leveransadress.
En bekräftelse visas när du slutfört ditt köp och du får även en orderbekräftelse via mejl.
Skicka e-post till lekotic@gmail.se med ordernummer, produktens artikelnummer och vad felet är (bifoga gärna en bild på felet om du har möjlighet) så kontaktar vi dig så fort vi kan.
Visa skadan för ombudet. Ta sen kontakt med vår kundtjänst så hjälper vi dig!
Nej, du kan handla utan konto.
Kontakta kundtjänst via telefon: 0737771766 eller via e-post: lekotic@gmail.com Vi kan inte ta emot varor som skickas mot postförskott!
An FAQ section can be used to quickly answer common questions about you or your business, such as “Where do you ship to?”, “What are your opening hours?” or “How can I book a service?”
It’s a great way to help people navigate your site and can even boost your site’s SEO.